Kde přepnu jazyk a měnu?

Jazykovou mutaci v češtině, slovenštině a angličtině si můžete přepnout v pravém horním rohu e-shopu.

V tomtéž rohu si můžete zvolit měnu CZK anebo EUR. 

Co jste za e-shop?

Na to se nás ptáte nyní více než dříve, neboť český trh bohužel zahltilo mnoho zahraničních e-shopu, které se tváří jako české, ale zdaleka nejsou. Zboží vám pak přijde (když vám přijde tak je to ještě ta lepší varianta) odněkud ze světa a vrácení je možné pouze na sídlo firmy zase někam do světa. V kontaktech většinou u takových firem nenajdete žádné číslo ani e-mail a zjistíte, že jste vlastně naletěli.

Takže bychom se Vám zde rádi představili.

Jsme český internetový obchod, který vznikl již v roce 2009. Původně vznikl obchod v závislosti s tanečním studiem, které působilo v Českém Těšíně. Zde byl rovněž prodejní sklad.

V roce 2011 jsme se však přestěhovali do nových prostor s většími skladovacími prostory a ukončili možnost osobního odběru. Objednání a případné vrácení nehodícího se zboží je nyní tak snadné, že není již zapotřebí prodejního skladu.

Od roku 2010 zasíláme veškeré zboží z našeho sortimentu rovněž na Slovensko.

V roce 2021 jsme kompletně předělali náš e-shop a přešli na modernější vzhled s přehlednější nabídkou našeho sortimentu a přidali anglickou jazykovou mutaci.

Od roku 2022 zasíláme zboží do dalších sousedních evropských zemí.

Původně jsme měli sortiment jen pro břišní tanečnice, později jsme nabídku postupně rozšířilo také o další zboží. Většinou to bylo ruku v ruce s naší cestou po světě a hledáním nových výrobců a dodavatelů. Nyní v naší nabídce najdete nejen orientální zboží, ale také etno oblečení, Feng Shui a esoterický sortiment, dekorace domova, bižutérii i šperky z drahých kamenů a stříbra, přírodní kosmetiku, doplňky na cvičení a také velký výběr tanečního oblečení a doplňků na mnoho druhů tanců.

Naši hlavní výrobci orientálních tanečních oděvů jsou především rodinné firmy z Egypta, Turecka, Indie a Pákistánu. Nákupem tohoto zboží pomáháme těmto malým firmám s obživou.

Více informací jsme psali v předcházejícím článku o tom, jak nám Covid zkomplikoval spolupráci s těmito zeměmi.

Rovněž v naší nabídce najdete zboží z Thajska (především etno oblečení) a z Číny, která poslední dobou vyrobí skutečně cokoliv si přejeme. Máme však nasmlouvané pouze tři hlavní TOP výrobce velmi kvalitního zboží z Číny, kteří nám pravidelně posílají zboží v dokonalé kvalitě abychom i my Vám mohli na toto zboží poskytnout povinnou dvouletou záruku musíme mít v nabídce pouze TOP materiály .

Velkou část zboží si fotíme sami ale mnoho fotografií nám zasílají  výrobci. Tyto fotografie jsou často zneužity i na zahraničních prodejních portálech, ale přitom se z 90% jedná o zcela jinou firmu, která jen použila obrázek a zkopírovala střih, materiál a celé zpracování je naprosto jiné a  nedostačující.

My máme v naší nabídce pouze originály  a pokud ve výjimečných případech jsme byli konkurencí donuceni vložit i levnější zboží s nižší kvalitou zpracování, tak to vždy píšeme v popisu zboží někdy i přímo v názvu, že se jedná o napodobeninu toho a toho zboží s nižší kvalitou zpracování od jiného výrobce ale ve stejném střihu.

Odkud a kdy mi zboží přijde?

Zboží vždy zasíláme přímo od nás ze skladu z České republiky.

Zasíláme zboží také do dalších zemí v EU, ale vždy od nás ze skladu z ČR. Jakmile obdržíme Vaši objednávku, přichystáme ji a bez prodlení expedujeme anebo pokud něco z vaší objednávky chybí, tak vyčkáme až nám přijde na sklad zbývající zboží anebo necháme u našich výrobců zhotovit zboží, které se šije na zakázku a až poté, co nám přijde na sklad, Vaši kompletní objednávku pečlivě balíme a od nás ze skladu odesíláme. Doba dodání kompletní objednávky se proto odvíjí podle toho zboží, které mělo v popisu uvedenou nejdelší dobu dodání. V naprosté většině však to je nejdéle do 3 týdnů od odeslání objednávky.

Budete mě informovat o stavu mé objednávky?

Ano, e-shop Vám zasílá sám automaticky  po dokončení a zdárném odeslání Vaší objednávky zprávu na Váš e-mail, který jste v objednávce zadali. Nejprve Vám přijde e-mail s potvrzením Vaší objednávky, případně s pokyny k platbě převodem a pokud jste objednali zboží, které není nyní na skladě tak také o tom Vám přijde e-mail. Během doby čekání na zboží Vás kontaktovat nebude, leda bychom měli problém s dodáním nějakého zboží, že by třeba výrobce již tuto barvu či velikost neměl a my Vám v takovém případě napíšeme anebo zavoláme a nabídneme podobnou variantu.

Detail o stavu objednávky rovněž můžete vidět po přihlášení do svého účtu - pokud jste si jej u nás založili.

Jakmile budeme mít pro Vás celou objednávku kompletní, pak zboží expedujeme. V den odeslání Vám přijde potvrzující e-mail, že jsme Vaši objednávku předali dopravci. Následně Vás bude informovat již dopravce (podle toho jakého jste si zvolili), který Vám dá vědět na e-mail či SMS s kódem (například Zásilkovna apod.).

Pokud se Vám stalo, že Vám na e-mail nepřišla žádná zpráva s potvrzením objednávky, tak buďto máte účet u Gmail.com, který všechny tyto automatické zprávy e-shopů hází rovnou do spamu anebo hromadných zpráv (v takové případě zkontrolujte nejprve tyto složky anebo napište do vyhledávače slovo IMIX), anebo jste zadali při odesílání objednávky špatný e-mail. V takovém případě nám kontaktujte na náš e-mail (imix-eshop@seznam.cz) a napište nám, že jste nedostali potvrzení objednávky a my tento problém vyřešíme a Váš e-mail opravíme.

Jak to budu platit?

V košíku si před odesláním objednávky můžete zvolit platbu i dopravce. Objednávku můžete zaplatit dobírkou, bankovním převodem, on-platbou anebo on-line bankovním transferem. Dopravce si rovněž můžete vybrat. Pokud se Vám neukázali všichni dopravci, bylo to způsobeno tím, že jste si objednali nadměrnou věc, například taneční hůlky není možné zaslat Zásilkovnou ani Balíkovnou a jsou pro ni určeni jen někteří dopravci. V pravém horní sloupci si můžete měnit měnu a jazyk e-shopu.

Pokud jste ze Slovenska, přejděte na poslední otázku kde Vám upřesníme platbu pro zákazníky ze Slovenska a jiných zemí.

Jak zjistím, které zboží máte skladě?

Již při nákupu si můžete ověřit u každého zboží a jednotlivé barvy či velikosti, zda je Vámi vybraná barva a velikost na skladě anebo je na objednávku a za kolik dní ji můžete očekávat. Jednak je to napsáno písemně v textu na řádku s názvem Dostupnost, u zboží, které má více barevných variant můžete vidět skladovou dostupnost na první pohled díky rámečku kolem barevného puntíku. Když je rámeček kolem barevného puntíku zelený, znamená to, že zboží na skladě, když je červený tak skladem nyní není a je na objednávku. Viz obrázek: 

návod

Dále pak znovu uvidíte tuto informaci ve Vašem nákupním košíku, kdy také můžete přehledně vidět u každé jednotlivé položky zda je skladem či nikoliv. Viz. obrázek:

návod

A také to poznáte tak, že když něco z vaší objednávky nebylo na skladě a Vy jste si toho nevšimli v předchozích informacích anebo máte v plánu objednat více kusů stejného zboží ( a to bohužel systém nerozpozná, zda je dostatečné množství zboží na skladě) pak Vám přijde informace na e-mail, že něco z vaší objednávky nebylo skladem a že bude mít tedy vaše objednávka zdržení. Pokud nebudete chtít čekat na Vámi zvolení zboží tuto dobu, tak nás kontaktujte na e-mail (imix-eshop@seznam.cz) a můžete buďto zeptat co z vaší objednávky nemáme skladem. My Vám to co nejrychleji zjistíme a odepíšeme Vám co skladem nebylo a umožníme buďto zboží v objednávce upravit anebo změnit ano objednávku částečně či zcela zrušit podle Vašeho přání. Rovněž lze objednávku rozdělit - viz. dotaz č.5.

Mohu svou objednávku zrušit, upravit anebo rozdělit?

V momentě odeslání objednávky, se tato stává závaznou. Avšak ve většině případů dovolujeme objednávku zákazníkům zrušit objednávku v průběhu čekání na své zboží a tedy do doby než Vám přijde e-mail s informací, že byla Vaše objednávka odeslána. Pouze zboží, které bylo zadáno do výroby na zakázku s ušitím na míru nelze vrátit ani zrušit takovou objednávku pokud se již zadalo do výroby k ušití.

Velmi  Vás proto prosíme, rozmyslete si dobře, zda máte o zboží skutečně zájem ještě před odesláním své objednávky.

Upravit objednávku (nejedná-li se o změnu ušití na míru, jehož výroba byla již zahájena) můžete kdykoliv v průběhu čekání na svou objednávku. Můžete zboží ve své objednávce změnit pouze tak, že nám napíšete na e-mail. Rovnou nám napište číslo objednávky abychom věděli o jakou se jedná a změnu jakou potřebujete v objednávce učinit.

Přidat ještě další zboží ke své otevřené nevyřízené objednávce můžete kdykoliv v průběhu čekání na objednávku. Ideálně tím způsobem, že odešlete další objednávku ke které do komentáře napíšete, že si přejete své objednávky sloučit do jedné. Prosíme Vás, aby jste nám tuto informaci napsali také na e-mail (imix-eshop@seznam.cz) aby se nestalo, že bychom tuto informaci přehlédli. Budete platit pouze jedno poštovné (anebo vůbec žádné, pokud částka za zboží dosáhla limitu pro dopravu zdarma). Myslete však na to, že pokud jste objednali další zboží, které není skladem, tak se celý proces odeslání objednávky prodlouží až do chvíle, kdy budeme mít pro Vás celou objednávku kompletní připravenou k odeslání.

Rozdělí objednávky v případě, že máte zájem svou objednávku rozdělit a přejete si  odeslat část zboží, která je skladem ihned a zbytek poté, je to taky možné. V takovém případě však budete muset zaplatit poštovné. Pokud je Vaše objednávka nad částku, která je potřebná k zaslání zdarma tak máte od nás jedno poštovné zdarma ale druhé si již musíte uhradit sami. Pokud je objednávka s vyšší částkou a máte nárok na dvojí zaslání zdarma tak budeme hradit obojí poštovné my. Je ale lepší (pro nás lépe přehlednější) když v takovém případě již rovnou zašlete dvě samostatné objednávky, jednu na zboží, které je skladem a budeme ji moci ihned expedovat a druhou na zboží, které je na objednávku.

Jak mám vybírat velikost?

Většinu našeho sortimentu tvoří taneční, fitness oděvy i oblečení na běžné nošení a ty jsou buďto vyrobeny v jedné velikosti, jejíž míry většinou nejsou moc velké a sedí pro menší konfekční velikosti a jsou přesně popsány v popisu zboží. Anebo máme tyto oděvy rozděleny podle velikostí. Svou velikost najdete pak v přiložené tabulce velikostí.

Pokud jste nenašli u nějakého zboží tabulku velikostí ani v popisu ani mezi obrázky, tak nás prosím o tom informujte. Když jsme v roce 2021 přešli na nový e-shop, tak se nám ze starého e-shopu nepřenesli všechny tabulky s velikostmi a i když se snažíme je všechny postupně obnovit, mohla nám nějaká uniknout. Budeme rádi, když nám napíšete kde chybí popis jednotlivých velikostí a my to ihned napravíme a přesné míry vepíšeme.

Vy pak snadno najdete tu, která je pro Vás ideální. Necháváme si šít naše zboží u těch nejlepších výrobců tanečního oblečení a tyto oděvy jsou šité z velmi kvalitních materiálů a spojeny s pružnou nití ve švech. To umožňuje tanečnicím volný pohyb a jistotu, že vše bude během tance tak jak má a šaty nebudou nikde pnout.

Oděvy na běžné nošení je potřeba vybírat také podle tabulek. Naše nabídka textilu dovezeného z Indie a Thajska je široká, materiály tam sice pružné většinou nejsou, neboť hlavním materiálem bývá Rajon, který není pružný, ale zase mají tito výrobci v drtivé většině velmi volný střih všeho oblečení. A v neposlední řadě bychom Vám rádi připomněli, že nás můžete kdykoliv kontaktovat na e-mail (imix-eshop@seznam.cz) a zeptat se na radu s velikostí. Za těch mnoho let, kdy toto zboží prodáváme víme přesně co Vám na jakou postavu můžeme doporučit a děláme to rádi. A nejen s velikostí, rádi poradíme s výběrem doplňků, šperků, barevném ladění třeba tanečních kostýmů a pod. Ten, kdo nás už v minulosti za ta léta někdy kontaktoval s dotazem na zboží, ví, že jsme vždy k zákazníkovi příjemní a velmi dobře mu poradíme.

Často se rovněž ptáte na dětské velikosti, u dětských šatů a kostýmů je u zboží uvedena také velikostní tabulka. Pokud je dítě plnější, pak vybírejte větší velikost. Jindy zase sháníte taneční šaty pro dívku výšky 170 cm a my Vám doporučujeme vybírat již v dámské kolekci. U dívek nad 150 cm, které nejsou příliš hubené již můžete bez problémů vybírat v dámském sortimentu, orientujte se pak podle toho, jaké mají šaty střih přes prsa a aby neměly například podprsenkové košíčky, které by měla ještě dívka volné.

Často se nás ptáte jak postupovat v případě, že máte atypickou postavu. Například velmi úzký pas ale hodně velké boky, anebo hodně velká prsa ale malý obvod hrudníku či velký obvod v pase ale krátké nohy a malou výšku. Jsme schopni obléci všechny velikosti jelikož mnoho zboží z našeho (především orientálního tanečního) sortimentu necháváme šít až na základě objednávky a mnoho z nich lze nechat ušít na míru.

V naší sekci pro orientální tanečnice najdete přímo kategorii nazvanou Věští a na míru, tam také můžete vybírat. Rovněž se můžete na nás obrátit a my Vám rádi doporučíme padnoucí kostým a poradíme jak se správně změřit.

Co když mi obdržené zboží nebude sedět?

Není problém, stačí zboží zabalit do obálky anebo krabice a vrátit nám jej zpět. Je však zapotřebí, aby jste nás vždy před vrácením zboží kontaktovali na e-mail (imix-eshop@seznam.cz) a napsali nám, zda si přejete zboží vrátit, anebo jeho část anebo vyměnit za jiné. My Vám zašleme adresu skladu kde budete nehodící se zboží posílat a rovněž Vám v případě Vašeho zájmu můžeme zaslat kód pro Zásilkovnu, kdy stačí, že balíček pouze odnesete na nejbližší pobočku Zásilkovny a tam balíček předáte s nahlášením tohoto speciálního kódu a nám se tento balíček vrátí zpět a Vy nebudete muset nic vypisovat ani stát frontu na poště. Toto vrácení přes Zásilkovnu je zpoplatněno malou částkou - tato částka se mění podle ceníku Zásilkovny a my uvádíme tuto aktuální částku v sekci Doprava a platba. Tato malá částka Vám bude poté odečtena z vrácené částky za zboží. K vrácení však můžete využít také poštu anebo jiného dopravce, ale vždy nás prosím, o tom informujte předem na e-mail.

Nenašla/nanašel jsem to, co hledám ve Vaši nabídce, můžete mi to sehnat?

Ano,  můžeme dodat i takové zboží, které nemáme v naší stálé nabídce. Naši výrobci nám každý týden posílají katalog nových modelů krásného zboží, především tanečních kostýmů a šatů. Často jsou to  limitované kolekce, které se vyrobí pouze v jeden čas a po doprodání už je nelze objednat. Jen malou část z jejich nabídky vkládáme do naší nabídky na e-shopu. Většinou jen to zboží, které není limitovaná kolekce a o kterém víme, že se bude ještě nějaký čas vyrábět.

Ale není pro nás problém splnit Vám téměř jakékoliv přání. Často nám tak voláte s tím, že potřebujete speciální zboží na Váš speciální projekt.

Jak můžu vidět vaše novinky a k čemu slouží to srdíčko?

Informujeme naše zákazníky o našich novinkách také na Facebooku a když je nějaká speciální akce, posíláme zákazníkům informační e-mail. Můžete se tedy zaregistrovat pro odběr novinek ve spodní části e-shopu.

návod .1

Pokud se Vám nějaké zboží z naší nabídky líbí a chcete si jej odložit na příště, můžete k tomu využít funkci OBLÍBENÉ, což je drobné srdíčko, které najdete v pravém horním rohu e-shopu a pak u každého zboží v naší nabídce. Stačí pak u zboží, které se Vám líbí zakliknout toto srdíčko a produkt se Vám automaticky uloží do Vaší sekce Oblíbených produktů, kterou pak po přihlášení ke svému účtu najdete snadno a rychle na srdíčku v pravé horní liště. Pro využívání této funkce ukládání oblíbených musíte být registrováni v našem e-shopu.

obrázek č.2

Do jakých zemí mi můžete zboží doručit?

Od roku 2022 zasíláme zboží i do jiných evropských států než je jen Česká republika a Slovensko

Balíček můžeme zaslat kdekoliv po Evropě. V e-shopu máme přednastaveny země, do kterých zasíláme nejčastěji prostřednictvím Zásilkovny. 

Zásilku zasíláme až když je objednávka kompletní. Pokud nějaké zboží nebylo na skladě, pak bude zbytek objednávky u nás uložen do té doby, než nám zboží od výrobce nepřijde a poté zasíláme vždy kompletní objednávku v jednom balíku. 

Do zahraničí (mimo ČR a SK) nelze poslat zboží na dobírku. Je nutno platit předem on-line kartou přes platební bránu anebo případně bankovním převodem - tam si však zjistěte, zda si Vaše banka neúčtuje poplatky za Euro platby, je nutné aby na náš účet přišla stejná částka jakou máte v objednávce. 

Aktuálně můžete přes náš e-shop objednat zboží s doručením do těchto států:

Německo - (Výdejní místo 4 Eur, domů na adresu 7 Eur)

Maďarsko - (Výdejní místo 4 Eur, domů na adresu 6 Eur)

Polsko - (Výdejní místo 4 Eur, domů na adresu 5 Eur)

Slovinsko - (Výdejní místo 6 Eur, domů na adresu 8 Eur)

Rumunsko - (Výdejní místo 4 Eur, domů na adresu 7 Eur)

Bulharsko - (Výdejní místo 6 Eur, domů na adresu 8 Eur)

Estonsko - (Výdejní místo 8 Eur, domů na adresu 12 Eur)

Lotyšsko - (Výdejní místo 8 Eur, domů na adresu 12 Eur)

Litva - (Výdejní místo 7 Eur, domů na adresu 12 Eur)

Francie - doručení domů na adresu 12 Eur

Španělsko  - doručení domů na adresu 9 Eur

Portugalsko - doručení domů na adresu 8 Eur

Belgie - doručení  domů na adresu 9 Eur

Nizozemsko - doručení domů na adresu 14 Eur

Dánsko - doručení domů na adresu 12 Eur

Švédsko - doručení domů na adresu 12 Eur

Finsko - doručení domů na adresu 16 Eur

Řecko - doručení domů na adresu 12 Eur

Chorvatsko - doručení domů na adresu 8 Eur 

Pokud jste zde nenašli zemi, kde si přejete zboží zaslat, můžete nás kontaktovat a my Vám naceníme cenu dopravy podle ceníku České pošty anebo jiného dopravce. 

V případě vrácení zboží však je nutné zaslání nehodícího se zboží zpět na naši adresu skladu v České republice. 

Pro některé blízké země (ty, kde je výdejní místo Zásilkovny) je možné vrátit balíček zpět opět přes výdejní místo za nízký poplatek (dle ceníku Zásilkovny).

Vždy nás však před vrácením zboží informujte na e-mail, zašleme Vám návrh na nejlevnější možnosti dopravy z Vaší země do České republiky. 

Nenašli jste tady odpověď na Váš dotaz?

Vážení zákazníci, snažíme se vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc a velice nám záleží na Vaší spokojenosti.

Pokud jste nenašli mezi nejčastějšími dotazy odpověď na Vaši otázku, pak nás můžete kontaktovat nejlépe přímo na náš e-mail: imix-eshop@seznam.cz anebo můžete využití také náš kontaktní formulář anebo v pravém spodním rohu vyskakovací okénko s bublinou (SmartsUpp aplikace). 

Pár tipů na závěr:

Ještě bychom Vám rádi doporučili náš Facebook, kde pravidelně dáváme zákazníkům vědět co je u nás nového anebo jaká akce právě probíhá (tam však své dotazy nezasílejte, pro rychlejší odpověď využijte e-mail, případně telefonní kontakt). 

Také zde na stránkách sekci Fotogalerie spokojených zákazníků se můžete nechat inspirovat. 

Také zasíláme našim zákazníkům čas od času informace na e-mail, pokud souhlasili se zasíláním newsletteru anebo jste zadali svůj e-mail do kolonky pro odběr novinek v levém spodním rohu e-shopu.

Děkujeme, že jste navštívili náš obchod a věříme, že budete s námi i našim zbožím spokojeni.

Tým IMIX e-shop

close Nákupní košík
close Nákupní košík

Registrovat se

Nová registrace

Máte již účet?
Přihlásit se - Resetovat heslo